Založ si blog

Snúbenica – kreslený vtip

Vtipy:
Snúbenica sa počas lekárskej prehliadky pýta:
– Pán doktor, môžem mať ešte deti, keď už mám tridsaťpäť?
Lekár:
– Domnievam sa, že tridsaťpäť detí pred svadbou nie je práve málo…
Hovorí snúbenica priateľovi:
– Môj snúbenec sa vráti o hodinu.
Priateľ:
– No a? Veď nič nerobíme.
Snúbenica:
– Veď práve! Mal by si sa poponáhľať…
Nádejná snúbenica príde k matke s plačom.
Matka:
– Čo sa ti stalo, dieťa moje?
Snúbenica:
– Ten môj nastávajúci povedal, aby som išla do čerta.
Matka:
– Aha… Ale prečo si prišla práve ku mne?
Snúbenec:
– Drahá, nešla by si so mnou do lesa na hríby?
Snúbenica:
– Drahý, radšej do parku. Už ma nebaví stále, keď ma niekto pozve na hríby, vyklepávať ihličie z nohavičiek.
Snúbenica hovorí nastávajúcemu:
– Predstav si miláčik, že včera, keď som išla autobusom, tak nás prepadli a všetky ženy znásilnili okrem jedinej.
Snúbenec:
– A prečo nie aj ju?
Snúbenica:
– Ona nechcela…
Snúbenica sa pýta predavačky:
– Môžem si vyskúšať tie svadobné šaty vo výklade?
Predavačka:
– Samozrejme, ale ak budete chcieť, máme aj skúšobnú kabínku.

Boris Beňa

Šutaj Eštok: Beňu v Kongu zadržali podľa informácii zo SIS pre podozrenie zo špionáže

18.04.2024 10:50

V roku 2021 bol Beňa odsúdený na trojročný trest s podmienečným odkladom na päť rokov.

CDC-Gathany-Aedes-albopictus-1  1

Invázneho ázijskeho komára prvýkrát potvrdili v Košiciach

18.04.2024 10:38

Ide o pomerne veľkého komára a potenciálneho prenášača vírusov vrátane vírusu západonílskej horúčky.

Constanta, NATO, protivzdušná obrana, Rumunsko, vojaci, Mihail Kogalniceanu

Nové letecké dráhy aj škôlky. Sto kilometrov od Ukrajiny rastie najväčšia základňa NATO

18.04.2024 10:35

Rumunsko v posledných rokoch masívne investovalo do obrany.