Založ si blog

Protest – kreslený vtip

Motto:
Peniaze nesmrdia.
Vtipy:
Rozprávajú sa školáci:
– Chcel by som zarábať tritisíc eur mesačne ako môj otec.
– Tvoj otec zarába tritisíc mesačne?
– Nie, ale tiež by chcel.
Hovorí pán pri pokladni:
– Slečna, pomýlili ste sa o päť eur.
– To ste mali povedať hneď, teraz je už neskoro.
– Keď je tak, teda si ich nechám.
Občan na polícii:
– Ja som vám včera oznámil, že mi ukradli peňaženku. Prišiel som odvolať udanie, pretože peňaženku som našiel doma.
– Neskoro. Zlodeja sme už chytili.

libanon, hizballáh

Pri izraelských úderoch pri Halabe zomrelo 36 sýrskych vojakov

29.03.2024 06:27

Pri izraelských úderoch namierených na oblasť neďaleko Halabu (Aleppa) na severe Sýrie zahynulo podľa agentúry AFP najmenej 36 sýrskych vojakov.

Jaroslav Slašťan, Zásahový tím pre medveďa hnedého

Nebol to hon na čarodejnice. Medvedica v Mikuláši bola skutočným rizikom, hovorí šéf zásahového tímu

29.03.2024 06:00

K ľuďom sa samica, ktorá útočila v metropole Liptova, približovala pravidelne. Tvrdia to členovia zásahového tímu. Pri jej monitorovaní použili špičkové drony.

Babiš, Pavel

Politológ: Pavel asi Korčoka nepodporí, Babiš chváli Pellegriniho, ale cieli na vlastných voličov

29.03.2024 06:00

Ako vyzerajú vzťahy Česka a Slovenska pred prezidentskými voľbami? Pre Pravdu to vysvetlil český politológ Josef Mlejnek.

putin, kim

Putin podal Kimovi pomocnú ruku: Zablokoval dohľad OSN nad sankciami voči KĽDR

28.03.2024 22:10

Kroky Ruska podľa hovorcu amerického ministerstva zahraničných vecí Matthewa Millera "cynicky oslabujú" medzinárodný mier