Založ si blog

Nájomníci – kreslený vtip

Vtipy:
Pýta sa občan politika na verejnom zhromaždení:
– Odkiaľ máte toľko peňazí?
– Z nočného stolíka.
– A kto ich tam dáva?
– Moja manželka.
– A ona ich odkiaľ má?
– Odo mňa.
– A vy ich máte odkiaľ?
– Už som vám vravel, že z nočného stolíka.
Rozprávajú sa dvaja:
– Koho si volil v posledných voľbách?
– Ako vždy, komunistov.
– To mi je jasné, ale v ktorej strane.
Hovorí sused susedovi:
– Na živote u nás milujem hlavne tú rozmanitosť, každý deň ma vytočí niečo iné…
Po prejave politika sa pýta novinár:
– To ste vážne taký hlúpy alebo ste opitý?
– Môžem vás uistiť, že opitý nie som.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.

Russia Military Official Arrest

Putinovho generála asi kŕmili úplatkami, jeho žena žila v luxuse. Je to predzvesť konca ministra obrany?

24.04.2024 14:00

Námestníkovi šéfa rezortu obrany hrozí až 15 rokov väzenia. Prečo šéf Kremľa umožnil zatknúť jedného z najvplyvnejších predstaviteľov ozbrojených síl?

Atény / Sahara / Prach / Akropola /

Atény sa opäť zafarbili do oranžova, prach zo Sahary pohltil aj Akropolu

24.04.2024 13:43

Meteorológ Kostas Laguvardos výhľad z jednej meteorologickej stanice prirovnal k pohľadu na Mars.