Založ si blog

Selfie – kreslený vtip

Vtipy:
Rozčuľuje sa pán v zoznamovacej agentúre:
– Oklamali ste ma! Povedali ste, že tá žena je bohatá a ona má na účte len zopár drobných.
– Vy ste ma zle pochopili, pretože som povedal, že má viac peňazí ako rozumu.
Do krčmy vbehne rozzúrený chlap s pištoľou:
– Ktorý z vás spí s mojou ženou?
Po chvíli ticha sa ozve zozadu:
– Schovaj to, ty pako, toľko nábojov ani nemáš.
Sťažuje sa chlap v krčme pri pive:
– Po rozvode som ostal taký chudobný, že keby som nemal dlhy, tak nemám vôbec nič.

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.

machaj

SNS vyzýva riaditeľa RTVS Machaja, aby sa vyjadril k svojmu majetkovému priznaniu

28.03.2024 15:05

Národniari zároveň oznámili, že sa v tejto súvislosti obrátia na príslušný výbor Národnej rady SR.

žena, nemocnica, lôžko, pacient, tehotná, tehotenstvo, gravidita, pankreas, cukrovka

Fatálne zlyhanie v pražskej nemocnici. Žene urobili potrat pri kontrole, splietli si pacientky

28.03.2024 14:52

V pražskej Fakultnej nemocnici na Bulovke došlo k obrovskému omylu.