Založ si blog

Kandidátka – kreslený vtip

Vtipy:
Hovorí tehotná žena manželovi:
– Bola som na WC a mám dve čiarky.
– Aj ja mám na WC zlý signál.
Rozprávajú sa dvaja kamaráti:
– Bol si s mojou ženou v posteli?
– Nie, to by som kamarátovi nikdy neurobil.
– Mal by si, moja žena je oveľa lepšia ako tvoja.
Chváli sa mládenec slečne na prvom rande:
– Pracujem so zvieratkami každý deň.
– Ach, aké milé! A čo to vlastne robíš?
– Som mäsiar.

bombic

Londýnsky súd rozhodol o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Ten odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.