Založ si blog

Prvý pán – kreslený vtip

Vtipy:
Pýta sa sudca svedkyne:
– Dá sa povedať, že ten nezosobášený pár žije ako manželský?
– Nie, pán sudca, oni žijú oveľa šťastnejšie.
Rozprávajú sa dvaja:
– Moja manželka utiekla s mojim najlepším priateľom.
– Ale tvoj sused nikdy nebol tvoj najlepší priateľ.
– Teraz už je.
V pôrodnici sa pýtajú rodičky:
– Prajete si, aby bol otec dieťaťa pri pôrode?
– Radšej nie, mohol by sa tu stretnúť s mojim manželom.
Mladá žena príde do práce s modrinou pod okom. Kolegyňa vyzvedá:
– Čo sa ti stalo?
– Manžel ma zmlátil.
– Myslela som, že služobne odcestoval.
– Ja som si to tiež myslela.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia vyšetruje prípad sexuálneho zneužitia dvoch dievčat pri Košiciach

28.03.2024 16:01

Mali byť v aute sexuálne zneužité dve 11-ročné dievčatá.

APTOPIX Russia Belarus

Prečo Lukašenko vyvracia Putinovu ukrajinskú verziu teroru? Útočníci z Crocusu chceli utiecť do Bieloruska, tvrdí

28.03.2024 16:00

Diktátor Alexandr Lukašenko svojím vyhlásením, že teroristi od podmoskovskej haly Crocus pôvodne unikali smerom do Bieloruska, podkopal naratív Kremľa o ukrajinskej stope.

SR Bratislava politika vláda 19. schôdza BAX

Poslanci z SNS predložili zmeny v zákone o neziskových organizáciách

28.03.2024 15:53

Novela hovorí aj o právomoci Ministerstva vnútra SR rozpustiť občianske združenie.

trieda, vyučovanie, učiteľ, stredná škola, užitočná,

Čaputová: Učitelia napĺňajú svoje poslanie napriek ich podmienkam

28.03.2024 15:11

Prezidentka sa pedagógom prihovorila pri príležitosti Dňa učiteľov.