Založ si blog

Šípková Ruženka – kreslený vtip

Vtipy:
Šípková Ruženka doma vysáva a hovorí princovi:
– Mohol by si zdvihnúť tie nohy?
– To som teda vyhral! Tebe treba stále pomáhať.
Chváli sa princ:
– Zobudil som Šípkovú Ruženku a pekne som ju pomiloval.
– A bola ochotná?
– Áno, vďaka môjmu paralyzéru.
Ráno sa pýta Šípková Ruženka princa:
– Čo to nad ránom spadlo?
– To bolo moje oblečenie.
– A prečo tak nahlas?
– Pretože som z neho nestihol vyliezť.
Rozčuľuje sa otec Šípkovej Ruženky:
– Ty hulváte, zbavil si moju dcéru panenstva! Čo mi k tomu povieš?
– Že už to viackrát neurobím.

Martina Šimkovičová

Šimkovičová: Zákon o STaR je hotový, je plne v súlade s európskou legislatívou

16.04.2024 13:02

K pôvodnému návrhu zákona prišlo v rámci medzirezortného pripomienkového konania 327 pripomienok, z toho 42 hromadných.

Peter Pellegrini

Poslanci opäť zasadnú do lavíc. Na úvod schôdze zložia sľub náhradníci za Pellegriniho a Moška

16.04.2024 12:52

Pellegrinimu zanikol mandát poslanca po zvolení za prezidenta.

Tomáš Taraba

Taraba sa dohodol s KDH na zmene zákona, ktorý bude riešiť odstrel medveďa

16.04.2024 12:22

Legislatívny návrh je podľa ministra do veľkej časti stotožnený s tým, ako chcelo situáciu riešiť MŽP.

SR ÚV MZVEZ Fico Blanár rokovanie kontrola TK BAX

Fico odmietol nový migračný pakt EÚ, opatrenia označil za diktát

16.04.2024 11:59, aktualizované: 12:45

Toto nie je tá solidarita, o ktorej sme hovorili, povedal predseda vlády.