Založ si blog

Parking – kreslený vtip

Vtipy:
Stretnú sa dvaja priatelia:
– Mal si niekedy sex v trojke?
– Nie, nemal.
– Tak rýchlo utekaj domov, možno to ešte stihneš.
Sudca sa pýta obžalovaného:
– Tá pani, ktorú ste vyhodili z okna, bola vaša svokra?
– Áno.
– A nenapadlo vás, že môžete zraniť náhodného chodca?
Natešený chlapík príde do obchodu so zbraňami a vraví:
– Môžem vám vrátiť tú pištoľ, čo som si u vás včera kúpil?
– Vari je nefunkčná?
– To nie, ale svokru dnes ráno zrazil autobus.
Rozprávajú sa dvaja priatelia:
Ty ako voláš svoju svokru?
– Vegeta.
– Prečo?
– Pretože sa tiež mieša do všetkého.
Sťažuje sa manželka:
– Miláčik, zdá sa mi, že nemáš rád moju rodinu.
– To vôbec nie je pravda, napríklad mám radšej tvoju svokru, ako moju.
Rozprávajú sa susedia:
– Tá moja svokra je ako denná tlač.
– Tiež vám prináša samé novinky?
– To nie, ale prichádza denne.
Rozprávajú sa dve priateľky:
– Vravím manželovi, aby si siahol, ako som pekne oholená.
– No a?
– On mi začal kontrolovať tvár.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.