Založ si blog

Eurovoliči – kreslený vtip

Vtipy:
Vraví vodička automechanikovi:
– Narazila som do stromu.
– To je mi jasné, ale koľkokrát?
Chváli sa sused:
– Moja manželka dnes prispela k bezpečnosti cestnej premávky.
– Ozaj a ako?
– Ráno sa jej nepodarilo naštartovať auto.
Funkcionárka prekročila rýchlosť a zastaví ju policajt:
– Tak, pani, bude to za päťdesiat.
– Dohodnime sa, stiahnem si nohavičky a dám vám.
– Kolega, potrebuješ nohavičky?
– Ja nie.
– Ani ja, takže to bude za tých päťdesiat.
Policajt vyšetruje dopravnú nehodu poslankyne:
– Pani, povedzte mi, ako sa to stalo?
– Nemám ani tušenie, pretože som sa celý čas pozerala do zrkadla.

pellegrini, korčok

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Izrael / Tunel / Hamas /

Zástupca šéfa ozbrojeného krídla Hamasu je podľa USA po smrti

18.03.2024 23:29

Biely dom potvrdil smrť tretieho muža Hamasu Marwána Ísu.

pellegrini

Pellegrini o prezidentskej kampani: Očakáva od Matoviča podpásový útok?

18.03.2024 22:54

A ako vníma, že nedostal podporu od koaličného partnera SNS?

korčok

Korčok hodnotí kampaň. Ako chce mobilizovať voličov?

18.03.2024 22:44

Prezidentský kandidát jasne pomenoval, čo mu v kampani najviac prekážalo.