Založ si blog

Eubaróni – kreslený vtip

Vtipy:
Uvažuje politik v krčme:
– Ako mi to prikazovala manželka? Mám vypiť dve pivá a prísť o desiatej domov, alebo mám vypiť desať pív a prísť domov o druhej?
Barónka vraví manželovi:
– Drahý, rozhodla som sa, že budem mať dieťa.
– V poriadku a čo mám robiť ja?
– Ty už nemusíš nič, záhradník všetko zariadil.
Stretnú sa dvaja politici:
– Počul som, že u vás je osemdesiat percent obyvateľov alkoholikmi.
– Počul si dobre.
– A tých dvadsať percent sú kto?
– Deti do troch rokov.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.

Francúzsko, hasiči, požiar

V Maďarsku zomrela jedna osoba pri požiari v domove dôchodcov

28.03.2024 11:17

Pravdepodobnou príčinou požiaru bolo fajčenie v posteli, vyšetrovanie však ešte prebieha.

Illinois, police

Útok nožom v Illinoise si vyžiadal štyroch mŕtvych a päť zranených

28.03.2024 10:46

Podozrivého muža policajti zadržali. Motív útoku nebol bezprostredne známy.