Založ si blog

Pride – kreslený vtip

Vtipy:
Pýta sa policajt upratovačky, ktorá nahlásila znásilnenie:
– Pani, to ste nemohli ujsť?
– A ako? Vpravo stena, vľavo stena, za mnou on a vpredu som už mala umyté.
Hovorí riaditeľ upratovačke:
– Ako to, že ste ešte tu, keď som vás za nekvalitnú prácu na hodinu prepustil?
– Veď hodina už uplynula, pán riaditeľ.
Vraví vedúci upratovačke:
– Je mi nesmierne ľúto, že ste dali výpoveď.
– Ozaj, pán vedúci?
– Áno, veľmi som sa tešil, že vás osobne vyhodím.
Z tmavej uličky počuť ľúbezný hlas:
– Milujem ťa.
– Ja teba tiež.
– Ja som Jožko.
– Ja tiež.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.