Založ si blog

Kuchárka – kreslený vtip

Vtipy:
Sťažuje sa muž:
– Nikdy som nemal v manželstve šťastie.
– Skutočne?
– Áno, prvá mi utiekla ráno po svadbe a tá druhá je tu pri mne už skoro celý deň.
Vraví sudca:
– Obžalovaný, povedzte, či ste vinný alebo nevinný.
– Pán sudca, som nevinný.
– A máte alibi?
– Čo je to alibi?
– Či vás pri krádeži niekto videl.
– Našťastie nie.
Hovorí sused:
– Moja manželka vraví, že je veľmi zdravé jesť surovú stravu.
– Moja tiež nerada varí.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.