Vakcína – kreslený vtip

19. augusta 2020, jandzoba, Nezaradené

Pacient u lekára:
– Pán doktor, pomôžte mi, čmeliak ma uhryzol do prsta!
– Len pokoj, hneď na neho dám mastičku.
– Ale on uletel, ako ho chytíte?
– Ukážte mi miesto, kde vás uhryzol.
– Bolo to pod stromom v parku.
– Mohol by ste mi konečne povedať, ktorý to bol.
– Odkiaľ to mám vedieť, veď on hneď uletel.
– Nerozumieme si, kam vás konkrétne uhryzol?
– Vravel som, že do prsta.
– No a ktorý to bol konkrétne?
– To neviem, všetky čmeliaky vyzerajú rovnako.
Na urológii sa chystá operácia pacienta. Lekár vraví sestričke:
– Upravte polohu penisu.
– Veľmi rada.
– Ďakujem. A teraz ešte pacientovi.
Pýta sa lekár pacienta:
– Kedy ste mali naposledy pohlavný styk?
– Mohol by som zavolať manželke?
– Samozrejme.
– Drahá, kedy sme mali naposledy pohlavný styk?
– Čože?
– Kedy sme mali naposledy pohlavný styk?
– A kto volá?