Založ si blog

Lebo Fico – kreslený vtip

Vraví veliteľ:
– Vojaci, dnes budeme robiť test. Teda, tráva je vysoká dvadsať centimetrov a lúka je dlhá päťdesiat metrov. Koľko mám rokov?
– Štyridsať.
– Správne vojak. Ako ste to zistili?
– U nás v dedine je jeden polodebil a má dvadsať rokov.
Cestná kontrola:
– Pán vodič, požil ste pred jazdou alkoholické nápoje?
– Áno, tri pivá, tri rumy a tri vodky.
– Prosím vystúpte z vozidla!
– Prečo, vy mi neveríte?
Rozprávajú sa blondínky:
– Včera, keď vypli elektrický prúd, stála som tri hodiny vo výťahu.
– To nič nie je! Ja som stála tri hodiny na pohyblivých schodoch.

Nemecko, polizei, polícia

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.

karlova ves, električka, bratislava, Segnerovsa

V Karlovej Vsi zrazila električka chodkyňu, skončila v nemocnici

23.04.2024 11:18

Polícia chodcom zdôrazňuje, že sú povinní dať električke prednosť aj na neriadených priechodoch pre chodcov.

kalamita, lykožrút, Čierny Balog

Mimoriadnu situáciu pre lykožrúta rozšírili aj na okresy Revúca a Detva

23.04.2024 10:56

Na lykožrútovú kalamitu v okolí Čierneho Balogu upozornili lesníci začiatkom marca.

medveď, svit

Po cyklistickom chodníku vo Svite sa pohyboval medveď

23.04.2024 10:43

Mesto Svit v Popradskom okrese vyzýva obyvateľov i návštevníkov na opatrnosť.