Do roka a do dňa – kreslený vtip

9. februára 2021, jandzoba, Nezaradené

Chváli sa vedúci hasičov:
– Občania nášho mesta sú nám veľmi nápomocní. Keď napríklad horel najvyšší úrad, niektorí doniesli drevo, niektorí uhlie a našli sa aj takí, ktorí doniesli kanister benzínu.
Hovorí psychológ:
– A čo, keď začneme robiť testy na blbosť, až vtedy svet uvidí, čo je pandémia!
V lietadle sa pýta cestujúca letušky:
– Mohla by som vidieť kapitána?
– Ľutujem, ale piloti teraz pracujú z domu.
Príde Červená Čiapočka k babke:
– Babka, prečo máš také veľké uši?
– To mám z toho posraného rúška.
Sťažuje sa sused:
– Dnes mám mimoriadne ťažký deň.
– Skutočne?
– Áno. Obliekal som nohavice a utrhol sa mi gombík, dával som si opasok a utrhla sa mi pracka, otváral som dvere a utrhla sa kľučka a teraz sa už bojím ísť vymočiť.