Založ si blog

Gazdovský rozum – kreslený vtip

Volá zamestnanec do práce:
– Moja manželka po vakcinácii dnes v noci zomrela, budem potrebovať nejaký čas voľno.
– To je nám veľmi ľúto! Zoberte si voľno, koľko potrebujete.
– Vďaka, bude to asi osem rokov, ak ma pustia za dobré správanie.
Manželia u zubára:
– Pán doktor, žiadne obkeciavanie, žiadne umŕtvenie, žiadne prášky. Jednoducho zoberte len kliešte a vytiahnite ten zub.
– Obdivujem váš kľud. Ukážte mi, ktorý zub to je.
– Drahá, poď sem a ukáž doktorovi, ktorý zub ťa bolí.
Rozprávajú sa dôchodcovia na lavičke:
– Mal som veľmi ťažké detstvo.
– Vážne?
– Áno, musel som nosiť oblečenie po starších súrodencoch.
– Ale, to predsa nie je nič zriedkavé.
– Možno nie, ale z piatich súrodencov som bol jediný chlapec.
Topiaca sa žena kričí:
– Pomoc, neviem plávať!
Okoloidúci plavčík vraví:
– Ani ja neviem plávať a nerobím okolo toho taký cirkus.

Pellegrini

Web ČTK napadli hackeri, vydali správy o zmarenom atentáte na Pellegriniho

23.04.2024 12:36

Udalosťou sa zaoberá česká Bezpečnostná informačná služba a ďalšie úrady.

Mykola Solskyj

NABU podozrieva ukrajinského ministra Solského z nezákonného nadobudnutia štátnej pôdy

23.04.2024 12:18

Od začiatku ruskej invázie vo februári 2022 sa na Ukrajine objavilo viacero korupčných káuz.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Maximilian Krah, Nemecko, AfD, eurovoľby

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00, aktualizované: 12:11

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.