Lopatkári – kreslený vtip

19. mája 2023, jandzoba, Nezaradené

Mladý adept o vstup do hasičského zboru sa pýta skúseného hasiča:
– Čo sa robí, keď v objekte uniká plyn?
– Nesmie sa rozsvietiť, potom sa otvorí okno a zistí sa miesto úniku.
– A keď v objekte už svetlo svieti, okná tu nie sú a zdroj úniku sa nedá nájsť?
– Potom je potrebné rýchlo utiecť.
– Tak čo tu ešte robíme?
Pracovník požiarnej asistenčnej služby napomína návštevníka divadla:
– Prečo si tu zapaľujete cigaretu? Navidíte ten nápis?
– Nápis vidím, ale vás som nevidel.
Muž žiada o podporu:
– V našom meste horelo. O všetko som prišiel. Zachránil som si iba holý život.
– A máte o tom požiari nejaké potvrdenie?
– To mi tiež zhorelo.
V obchodnom dome vypukol požiar. Hasič upozorňuje novinára:
– Ďalej ísť nemôžete!
– Ale ja musím vedieť čo sa stalo, aby som mohol napísať článok.
– Nemusíte, zajtra si to prečítate v novinách.