Debokrati – kreslený vtip

5. júna 2023, jandzoba, Nezaradené

Predsedníčka strany sa informuje v ordinácii:
– Pán doktor, je pravda, že genialita je v podstate choroba?
– Áno, je, ale na vašom mieste by som sa neobával, pretože vy ste úplne zdravá.
Počas svadobnej noci vraví mladomanželka:
– Miláčik, musím sa ti priznať, že pred svadbou som už bola s iným mužom.
– To nič, drahá, aj ja.
– Hanbím sa priznať, ale bola som naraz s viacerými.
– Ja tiež, drahá.
Z hotela vychádza muž s hrubou cigarou v ústach. Osloví ho okoloidúci:
– Prepáčte, pane, koľko stojí vaša cigara?
– Tridsať eur kus.
– A koľko ich vyfajčíte denne?
– Spravidla desať.
– Keby ste prestali fajčiť, za niekoľko rokov by ste si mohli kúpiť tento hotel.
– A vy fajčíte?
– Prirodzene, že nie!
– Tak potom nechápem, prečo si nekúpite ten hotel. Možno, keby ste mi dali dobrú ponuku, tak by som ho vám aj predal.