Priateľky – kreslený vtip

11. marca 2024, jandzoba, Nezaradené

Milionár je na smrteľnej posteli, tak sa jeho manželka pýta:
– Pán doktor, ako to s ním je?
– Nepoteším vás, musíte byť pripravená na všetko.
– Na všetko? To je skvelé, pretože ja som si myslela, že mi odkázal len polovicu majetku.
*
Rozprávajú sa dvaja v krčme:
– Počuj, ako si zistil, že tvoja manželka je mŕtva?
– Jednoducho. Sex bol ten istý, len v kuchyni sa podozrivo hromadil riad.
*
Manželský pár ide na večeru osláviť manzelkine narodeniny. Manžel sa pýta:
– Miláčik, aký darček si praješ? Perfektnú dovolenku, nový kožuch alebo perlový náhrdelník?
– Chcem sa s tebou rozviesť!
– Tak pomaly! Toľko peňazí som teda nemienil investovať!
*
Do dedinského obchodu vybehne turista:
– Prosím vás, pomôžte mi! Na neďalekej lúke rozzúrený býk naháňa moju manželku!
– Ako vám máme pomôcť?
– Súrne potrebujem baterky do kamery!