Založ si blog

Nájomníci – kreslený vtip

Vtipy:
Pýta sa občan politika na verejnom zhromaždení:
– Odkiaľ máte toľko peňazí?
– Z nočného stolíka.
– A kto ich tam dáva?
– Moja manželka.
– A ona ich odkiaľ má?
– Odo mňa.
– A vy ich máte odkiaľ?
– Už som vám vravel, že z nočného stolíka.
Rozprávajú sa dvaja:
– Koho si volil v posledných voľbách?
– Ako vždy, komunistov.
– To mi je jasné, ale v ktorej strane.
Hovorí sused susedovi:
– Na živote u nás milujem hlavne tú rozmanitosť, každý deň ma vytočí niečo iné…
Po prejave politika sa pýta novinár:
– To ste vážne taký hlúpy alebo ste opitý?
– Môžem vás uistiť, že opitý nie som.

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.