Založ si blog

Transparency – kreslený vtip

Vtipy:
Rozprávajú sa dvaja:
– Počul som, že niektorí politici majú celkom triezve názory.
– Ale to iba vtedy, keď nie sú triezvi.
Nasadne aktivista do taxíka a vodič sa ho pýta:
– Kam to bude, mladý pán?
– To je jedno, mňa aj tak nikde nepotrebujú.
Hovorí podnapitý hosť na svadobnej hostine:
– To je ale škaredá nevesta.
– No dovoľte, to je moja dcéra!
– Prepáčte, nevedel som, že ste jej otec.
– No dovoľte, ja som jej matka.

Boeing 747

A opäť Boeing. Stroju sa pri pristávaní nevysunul predok podvozku

08.05.2024 21:18

Nikomu sa nič nestalo, nehodu ale vyšetruje turecké ministerstvo dopravy.

plenkovič

Chorvátsku bude vládnuť aj krajná pravica. Plenkovič sa dohodol s Penavom

08.05.2024 20:40

Hnutie za vlasť povedie ministerstvo poľnohospodárstva a aj nové ministerstvo demografie.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.

Peter Pellegrini

Pellegrini: Stojíme pred zásadnou výzvou zabezpečiť mier na Ukrajine i v Európe

08.05.2024 18:54

Európski politici vrátane tých slovenských stoja pred zásadnou výzvou, a to zabezpečiť mier na Ukrajine a tým aj v Európe, uviedol Pellegrini.