Založ si blog

Mamička – kreslený vtip

Vtipy:
Hovorí dcéra mame:
– Mamička, som škaredá?
Mama:
– Už som ti miliónkrát povedala, že na verejnosti ma neoslovuj mama.
Dcéra sa poháda s mamou. Odchádza a stretne otca.
Otec:
– Čo sa ti stalo, dcérka?
Dcéra:
– Nič zvláštne, iba som sa pohádala s tvojou ženou.
Revízor:
– Chlapče, koľko máš rokov?
Chlapec:
– Päť.
Revízor:
– A kedy budeš mať šesť?
Chlapec:
– Mamička povedala, že až keď vystúpim z autobusu.
Hovorí dcéra mame:
– Mamička, ocko práve prišiel z práce. Čo mu ukážeme najprv? Moju žiacku knižku, alebo tvoje nové šaty?
Pýta sa dcéra mamy:
– Mamička, keď si bola taká ako ja, bývala si v maštali?
Mama:
– Nebývala, prečo sa pýtaš?
Dcéra:
– Pretože ocko povedal, že si krava sprostá.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

Thunbergová

Švédska prokuratúra obvinila Gretu Thunbergovú z občianskej neposlušnosti

23.04.2024 19:35

Súdy v minulosti už dvakrát uložili celosvetovo známej aktivistke pokutu za občiansku neposlušnosť na klimatických protestoch.