Založ si blog

Kámasútra – kreslený vtip

Vtipy:
Párik ide lesom a dievča vraví:
– Mám pocit, že ma chceš pomilovať.
Chlapec:
– Ani nie.
Dievča:
– Tak ma pomiluj, nech sa zbavím toho pocitu.
Počas svadobnej noci hovorí novomanželka:
– Drahý, musím sa priznať, že už som bola s iným mužom.
Novomanžel:
– To nič drahá, aj ja.
Pri dopravnom priestupku hovorí policajt vodičke:
– Tak dnes to bude za tridsať…
Vodička:
– Zvyčajne beriem šesťdesiat, ale že ste to vy…
Hovorí dcérka mame:
– Mami, dnes som stretla chlapa, ktorý mi povedal, že keď sa s ním pomilujem, tak mi dá tieto tenisky.

veliteľská budova, Banská Bystrica

Pôsobili v nej povstaleckí hrdinovia Golian a Viest. Veliteľskú budovu rezort obrany vynoví za takmer 13 miliónov

24.04.2024 07:00

Je dôležitou súčasťou našej histórie a zaslúži si pozornosť, zhodujú sa Banskobystričania pri pohľade na tamojšiu pamiatku v podobe Veliteľskej budovy.

vojna na Ukrajine, Kyjev, cintorín

ONLINE: Rusi obišli nedávno vybudovanú ukrajinskú obranu. Balík pomoci schválil aj americký Senát

24.04.2024 06:00

Dobytie Očeretyne znamená, že sa Rusku podarilo obísť severné krídlo nedávno vybudovanej ukrajinskej prednej línie, vrátane mínových polí a zákopov.

Martina Šimkovičová, Robert Fico

Zmeny pre RTVS. Narazí zákon na Čaputovú alebo sa čaká na Pellegriniho? Šimkovičová ešte nemá meno nového riaditeľa

24.04.2024 06:00

Nový zákon o STVR dostal od Legislatívnej rady vlády zelenú. Vláda má o ňom rokovať na výjazdovom rokovaní.

Ukrajina, Charkov

Dokážu zastaviť Rusov? Západné zbrane prídu, ale Ukrajincom chýbajú vojaci, obávajú sa experti

24.04.2024 06:00

Prichádza západná vojenská pomoc pre Ukrajinu neskoro? Rusko dokázalo za posledné mesiace na bojisko posielať stále viac mužov.