Založ si blog

Voliči – kreslený vtip

Vtipy:
Telefonuje volič do poradne pre alkoholikov:
– Haló, mám problém s alkoholom, môžete mi poradiť?
– Samozrejme, aký máte problém?
– Poraďte mi, k pečenej husi sa podáva červené alebo biele víno?
– Stretnú sa dvaja voliči:
– Hádaj, čo mám vo vrecku. Začína sa to na P.
– Peniaze.
– Nie, pollitrovku. A teraz hádaj, čo mám v druhom vrecku, keď sa to začína na E.
– To ozaj neviem.
– Ešte jednu.
Chlap príde opitý domov a žena mu dá hneď facku:
– Budeš ešte piť?
Chlap mlčí a dostáva druhú facku aj s otázkou:
– Hovor, budeš ešte piť?
– No, dobre, keď inak nedáš, tak nalej.

Čierny kašeľ / Pertussis /

Čierny kašeľ v Bratislavskom kraji: Hygienici evidujú 74 prípadov ochorenia

19.04.2024 12:21

Najvyššia vekovo špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine nularočných osôb.

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05, aktualizované: 12:03

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.