Založ si blog

Kozy – kreslený vtip

Vtipy:
Rozprávajú sa dve priateľky:
Čo si dala za ten kožuch?
– Tri razy.
Hovorí dcérka mame:
– Dnes som v škole ukazovala chlapcom stojku na hlave.
– Dúfam, že ti nevideli nohavičky.
– Nie, dala som si ich dole.
Śepot  v kine: – Môžem ťa pobozkať_
– Mňa_
– Veď teraz som ťa vyfajčila.
– Mňa?
Milenci idú z kina:
– Keby ten film trval ešte päť minút, tak ti ho vážne vložím do úst.
– Chceš povedať, že to nebol tvoj?
Rozprávajú sa dve ženy v kine:
– Ten chlap vedľa mňa onanuje.
– Tak ho jednoducho ignoruj.
– To sa nedá, on používa moju ruku.

 

 

 

 

 

 

 

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.