Založ si blog

Verejná mienka – kreslený vtip

Vtipy:
Pýtajú sa známeho advokáta:
– Prečo ste prestali jazdiť autom?
– Keď som zrazil trinásteho chodca na chodníku, povedal som som si, že už stačí, lebo sa stane nešťastie.
Hovorí veľkopodnikateľ zamestnancom:
– Prijali sme opatrenia v tom smere, že kde pracovali traja, budú pracovať dvaja za jeden plat.
Spomína starý otec:
– Keď som bol mladý a mal som zuby, nebolo do čoho zahryznúť, dnes, keď sú ceny také, aké sú, som rád, že nemám zuby.

Ján Mazák / Ján Gandžala /

Súdnu radu dočasne vedie jej podpredseda Ján Gandžala

19.04.2024 11:56

Termín voľby nového predsedu Súdnej rady SR zatiaľ neoznámili.

francúzsko, polícia

Vo Francúzsku zomrela školáčka na infarkt, útočník predtým pobodal jej spolužiačky

19.04.2024 11:55

Škola bola uzavretá po útoku muža s nožom na dvojicu školáčok.

Islamský štát, islamisti

Islamský štát zaútočil na provládnych bojovníkov v Sýrii, zabili 28 vojakov

19.04.2024 11:05, aktualizované: 12:03

Pri druhom útoku blízko Búkamálu pri hraniciach s Irakom zomrelo ďalších šesť sýrskych vojakov a dvaja boli unesení.

OSN / Organizácia spojených národov /

USA vetovali palestínsku žiadosť o plné členstvo v OSN. Agresívna politika, zúri Abbás

19.04.2024 10:38

Palestínska samospráva vo štvrtok odsúdila Spojené štáty za vetovanie palestínskej žiadosti o plné členstvo v OSN a označila to za "agresiu", ktorá tlačí Blízky východ k "priepasti".