Založ si blog

Dohodári – kreslený vtip

Vtipy:
Pýta sa hosť čašníčky:
– Je ten jahňací guláš z čerstvého mäsa?
– Samozrejme, ráno som ho počula štekať na dvore.
Rozprávajú sa kolegovia:
– Počul som, že sa tvoja žena otrávila plynom.
– Veru, otrávila.
– To musel byť strašný pocit!
– Aj bol, skoro som skolaboval, keď mi prišiel účet za plyn.
Pacient sa preberá z narkózy:
– Pamätám si, že ma zrazilo auto a pamätám si aj jeho značku.
– Mne to nemusíte hovoriť, ja som patológ.

Peru, drogy, kokaín

Rekordný nemecký nález kokaínu: na trhu by mal hodnotu 2,6 miliardy eur

17.06.2024 19:38

Nemeckí vyšetrovatelia dostali tip na kontraband od kolumbijských úradov.

fregata,  Admirál Gorškov

Ruské vojnové lode opustili Havanu

17.06.2024 19:21

Žiadne z týchto plavidiel nemalo na palube jadrové zbrane, čo potvrdili aj Spojené štáty.

Pellegrini

Pellegrini v Bruseli: Budeme chcieť ponuku pre Šefčoviča a nie sme nadšení Kallasovou

17.06.2024 18:26

Prezident Peter Pellegrini je na summite Bruseli, kde sa rozhoduje o rozdelení hlavných pozícií v Európskej únii.

anna putina-2

Putin sa postaral o praneter. Vymenoval ju za námestníčku ministra obrany. Jej manžel šéfuje rezortu energetiky

17.06.2024 17:54

Dcéra Putinovho bratranca mesiac po svojom manželovi tiež zasadne v ruskej vláde. Jej prastrýko jej venoval kreslo v ministerstve obrany.