Založ si blog

Nechápavka – kreslený vtip

Vraví sused:
– Pán sused, mali by ste si zaťahovať závesy, pretože včera bolo údajne vidieť, ako sa milujete so svojou manželkou.
– Prosím vás, nešírte klebety, pretože to vôbec nie je pravda, lebo ja som včera ani nebol doma.
Idú dvaja po ulici a jeden vraví:
– No toto, tam stojí moja manželka a baví sa s mojou milenkou!
– Predstavte si, že to isté som chcel povedať aj ja!
Rozprávajú sa kolegovia:
– Manželka si dala urobiť masku z bahna.
– No a?
– Dva dni to vyzerali perfektne, ale potom bahno opadalo.

vojna na Ukrajine

Prispelo už 65-tisíc darcov. Zo zbierky suplujúcej štát sa nakúpi žiadaná delostrelecká munícia

08.05.2024 15:57

Za 22 dní sa iniciatíve Mier Ukrajine podarilo vyzbierať celkovo 4 165 309 eur.

vojna na Ukrajine, Volodymyr Zelenskyj

Ukrajina do vojny posiela väzňov. Po vzore Ruska však nejde

08.05.2024 15:14

Norma by mala pomôcť doplniť ukrajinské jednotky a striedať vojakov vyčerpaných po dvoch rokoch bojov.

Kybernetické útoky - autá

Bombové hrozby na školách boli pravdepodobne kybernetickým útokom, uviedla polícia

08.05.2024 15:03, aktualizované: 15:20

Po páchateľovi polícia pátra.

Belarus Election

Lukašenko ulovil poľského sudcu. Platil ho ako špióna? Vo Varšave sú v šoku, hovoria o darebákovi a zradcovi

08.05.2024 15:00

Sudca z Varšavy, ktorý utiekol do Minsku, už slúži propagande Lukašenkovho režimu. Zdúchol napriek tomu, že ho sledovala poľská kontrarozviedka?