Založ si blog

Trubky – kreslený vtip

Babka sedí na lavičke v parku s pištoľou v ruke a okoloidúci sa pýta:
– Babka, prečo máte tú pištoľ?
– Kvôli znásilneniu, synku.
– Ale ja vás nechcem znásilniť.
– Budeš musieť!
Babka s dedkom večerajú a babka vraví:
– Dedko, čosi ma hreje pri srdiečku.
– Bodaj by nie, keď máš obidva prsníky v polievke.
Dedko sa chce rozvádzať, tak sa sudca pýta:
– Čo vás k tomu doviedlo?
– To, že moja starká nosí moje papuče mi nevadí, ani to, že mi vždy zoberie celý dôchodok, ale to, že sa pritom smeje mojimi zubami, je už na mňa priveľa.

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.