Založ si blog

Skanzen – kreslený vtip

Babka osloví na križovatke mladíka:
– Mladý pán, nepreviedli by ste ma na druhú stranu?
– Samozrejme, ale musíte počkať na zelenú.
– Na zelenú viem prejsť aj sama.
Stretnú sa priateľky:
– Čo máš nové?
– Zistila som, že ma manžel podvádza so susedkou.
– Ten lotor! Mne tvrdil, že ťa podvádza iba so mnou!
Turista zablúdil v lese a konečne stretol skupinku ľudí:
– To som rád, že som vás stretol, blúdim tu už tri dni.
– To ste na tom dobre, my tu už blúdime dva týždne.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

Londýn, kôň, splašené kone, Household Cavalry, britská vojenská jednotka

Londýnom sa preháňali splašené vojenské kone. Skrotila ich až armáda, hlásia ranených

24.04.2024 14:02

Jeho kôň vrážal do áut neďaleko Buckinghamského paláca.