Založ si blog

Magisterka – kreslený vtip

Mama sa pýta syna:
– Ako bolo na skúške?
– Ako v kostole.
– To je ako?
– Skúšajúci mi dal otázku, ja som sa prežehnal, potom som odpovedal a skúšajúci sa prežehnal.
Rozčuľuje sa otec:
– Ako to, že si neurobil prijímaciu skúšku, veď som ti zabezpečil všetky otázky!
– Tie áno, ale odpovede nie.
Syn ukazuje otcovi vysvedčenie:
– To nie je možné, sama päťka! Také vysvedčenie som ešte nevidel!
– Ja tiež nie, ale včera som ho našiel medzi tvojimi starými vecami.

Mykola Solskyj

NABU podozrieva ukrajinského ministra Solského z nezákonného nadobudnutia štátnej pôdy

23.04.2024 12:18

Od začiatku ruskej invázie vo februári 2022 sa na Ukrajine objavilo viacero korupčných káuz.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Maximilian Krah, Nemecko, AfD, eurovoľby

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00, aktualizované: 12:11

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.

karlova ves, električka, bratislava, Segnerovsa

V Karlovej Vsi zrazila električka chodkyňu, skončila v nemocnici

23.04.2024 11:18

Polícia chodcom zdôrazňuje, že sú povinní dať električke prednosť aj na neriadených priechodoch pre chodcov.