Založ si blog

Štatistika – kreslený vtip

Detská psychologička osloví žiaka stojaceho na ihrisku:
– Cítiš sa dobre?
– Áno, je mi fajn.
– Mne sa môžeš zdôveriť so svojimi problémami.
– Ja žiadne nemám.
– Prečo potom stojíš a nehráš sa so spolužiakmi s loptou?
– Pretože ja som brankár.
Vraví elektrikár opravujúci zásuvku domácej:
– Keď ma uvidíte tancovať a nebude pritom hrať hudba, okamžite vypnite hlavný istič!
Učiteľka sa pýta detí, čím sú ich otcovia:
– Môj otecko je obchodník.
– Môj otecko je lekár,
– A ty prečo plačeš? Čím je tvoj otecko?
– Plačem, pretože môj otecko je taxikár, ale mamička si nezapísala číslo jeho auta.

Rusko Ukrajina Putin výcvikové stredisko návšteva uarus

Dvaja ruskí vojaci sa priznali ku chladnokrvnej trojnásobnej vražde. Zabili starostku aj ich kolegu

26.04.2024 10:10

Páchatelia v snahe zamaskovať zločin telo poliali horľavinou a potom do domu vhodili granát, ktorého výbuch spôsobil požiar.

Andrej Danko, upratovanie Dúbravky,

Danko upratuje Dúbravku. Zaplatil pokutu tisíc eur a chce ukázať dôkaz o vylomenom zube

26.04.2024 09:26, aktualizované: 09:41

Danko sa zaviazal zametať Dúbravku potom ako v januári zdemoloval semafor a z miesta činu ušiel. Nájsť sa ho podarilo podľa olejovej škrvny.

Abrams, Ukrajina

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

France Macron

ONLINE: Európa poslala Kyjevu miliardy, dieru po USA to nezacelilo. Grécko nedá Ukrajine svoje Patrioty

26.04.2024 06:25, aktualizované: 10:15

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.