Založ si blog

Susedia – kreslený vtip

Rozprávajú sa dvaja:
– Ja som s tou svojou už dvanásť rokov zasnúbený.
– A čo tak svadba?
– Ona si ma nechce zobrať, keď pijem a ja ju, keď som triezvy.
– Babka karhá vnúčika:
– Počula som, že kvôli tvojmu zlému správaniu si pani učiteľka zavolala do školy otca.
– Áno, babka, ale potom si zavolala mamu kvôli otcovmu správaniu.
Pani učiteľka vyzýva žiakov:
– Tak deti, vymenujte mi nejaký živel.
– Voda.
– Správne.
– Slivovica.
– Prečo?
– Ocko povedal, že keď má fľašu slivovice, tak je vo svojom živle.

petr pavel

Rusko rozpútalo rovnako ničivú vojnu, akou bola druhá svetová, uviedol Pavel a citoval Havla

08.05.2024 19:43

Vojnu na Ukrajine označil český prezident za ťažkú skúšku nielen pre Európu.

Peter Pellegrini

Pellegrini: Stojíme pred zásadnou výzvou zabezpečiť mier na Ukrajine i v Európe

08.05.2024 18:54

Európski politici vrátane tých slovenských stoja pred zásadnou výzvou, a to zabezpečiť mier na Ukrajine a tým aj v Európe, uviedol Pellegrini.

Zelenskyj

Prelamuje Zelenskyj ľady? Orbána pozval na mierový summit

08.05.2024 18:30

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj sa telefonicky porozprával s maďarským premiérom Viktorom Orbánom.

izrael

Dodali tisíce a 3 500 ich bolo na ceste. USA stopli dodávky bômb pre Izrael

08.05.2024 18:21, aktualizované: 19:16

Spojené štáty žiadajú ochranu civilistov v Rafahu.