Založ si blog

Konšpirátor – kreslený vtip

Rozprávajú sa seniori:
– Ty ešte beháš za dievčatami?
– To si píš, že behám, ale už len dole kopcom.
Hovorí starosta storočnému občanovi:
– Tak, dedko, k narodeninám dostávate od obce tisíc eur. Čo s nimi mienite urobiť?
– Najskôr si ich odložím na staré kolená.
Sťažuje sa dôchodca:
– V noci ma tak bolia zuby, že vôbec nemôžem spať. Stáva sa to aj vám?
– To neviem, ja si ich na noc odkladám do pohára.
Pýta sa lekár:
– Dedko, ako ste spokojný s načúvacím sluchátkom, ktoré som vám predpísal?
– Veľmi. Odvtedy, čo ho mám, som už trikrát menil závet.

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 09:06

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.