Založ si blog

Kvalifikácia – kreslený vtip

Kričí hosť na čašníka:
– V tom pive mám dve muchy!
– Prosím, nerobte tu paniku! To, čo vypijú, vám dolejem na účet podniku.
Pýta sa hosť čašníka:
– Prosím vás, je skutočne opakovanie matkou múdrosti?
– O tom ani nepochybujte!
– Ďakujem, tak mi zasa doneste veľký rum.
Stretnú sa dvaja:
– Ako to robíš, že slopeš ako dúha a nikdy som ťa nevidel opitého?
– Mám na to metódu.
Strčím prst do krku a keď sa namočí v rume, idem domov.
Volá muž na pohotovosť:
– Pán doktor, čo máme robiť, kamarát nám prehltol štamperlík?
– A urobili ste nejaké preventívne opatrenie?
– Samozrejme, zatiaľ pijeme z fľašky.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.

novela Trestného zákona, parlament

Poslanci majú v roku 2024 zarábať vyše 6600 eur. K platu patria ešte paušálne náhrady

26.04.2024 17:17

Plat poslanca určuje zákon o platových pomeroch niektorých ústavných činiteľov SR.

AfD / Alternatíva pre Nemecko /

Neplatili ma Rusi, prijal som od nich len malé balíčky, povedal nemecký poslanec Bystroň

26.04.2024 16:42

Bystroň na otázku magazínu prijímanie balíčkov priamo nepoprel, celú kauzu potom označil za kampaň proti nemu.