Založ si blog

Truhla – kreslený vtip

Stretnú sa dvaja:
– Kde si zamestnaný?
– Nikde.
– A čo robíš?
– Nič.
– Tak to máš veľmi zlé, pretože ani nevieš, kedy ti padla.
Hovorí pani v obchode so zbraňami:
– Prosím si brokovnicu na povolenie môjho manžela.
– A povedal vám, akú značku máte kúpiť?
– Robíte si srandu? On vôbec netuší, že ho chcem zastreliť.
Stretnú sa priateľky:
– Predstav si, že môj manžel ma chcel zhodiť pred priateľmi a povedal im, že som úplne nemožná v posteli.
– A čo?
– Ani jeden z nich mu nedal za pravdu.
Stretnú sa seniori:
– To ste vy? Skoro som vás nepoznal.
– Ja vás nepoznám vôbec!
– Viete, že teraz ani ja vás?

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.