Založ si blog

Flek – kreslený vtip

Rozprávajú sa kolegovia:
– Manželka mi včera večer povedala, že vôbec nemá chuť.
– To ťa ľutujem. A čo si urobil?
– Nahlásil som ju na Regionálny úrad verejného zdravotníctva, že má Covid-19.
Spadne lietadlo a ostala tam kopa mŕtvych a ranených. Lekári volajú chlapíkovi, že tam bola aj jeho žena:
– Máme pre vás jednu dobrú a jednu zlú správu. Ktorú chcete počuť ako prvú?
– Radšej tú dobrú!
– Vaša žena prežila pád lietadla.
– Uf, to som si vydýchol!
– Zomrela až na operačnom stole.
Príde babka k lekárovi po nejakom čase:
– Babka, prečo ste u nás tak dlho neboli?
– Jaj, pán doktor, chorá som bola.
Pýta sa učiteľka:
– Ako sa volal prvý český kozmonaut?
– Ján Hus.
– Skutočne?
– Áno, zhorel pri štarte.
Rozprávajú sa mládežníci v kríkoch:
– Budeš veľmi kričať, keď ti stiahnem nohavičky?
– Prečo by som mala kričať, keď žiadne nemám?

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.