Založ si blog

Náš Fico – kreslený vtip

Vraví senior u lekára:
– Už tri týždne ma bolí ľavá noha.
– To je už starobou.
– Čo je to za nezmysel, pán doktor? Pravú nohu mám rovnako starú a tá ma vôbec nebolí.
Sťažuje sa nevesta:
– Moja svokra v deväťdesiatke začala chodiť každý deň aspoň päť kilometrov.
– To je dobré, nie?
– Vôbec to nie je dobré, pretože dnes má deväťdesiatjeden a my nevieme, kde je.
Rozprávajú sa školáci:
– Môj dedko mal pravdu, keď mi vravel, aby som nechodil do bordelu, lebo tam uvidím niečo, čo by som nemal vidieť.
– A čo si tam uvidel?
– Práve jeho!
Starká v horúčkach volá lekárovi:
– Pán doktor, zle je! Mám vysokú horúčku a trasiem sa od zimy.
– A zuby vám drkocú?
– Tie nie, ja ich mám v pohári.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.