Založ si blog

Realita – kreslený vtip

Pacient u lekára:
– Pán doktor, po tom lieku, čo ste mi predpísali proti korone, ma svrbí celé telo.
– A skúšali ste sa vykúpať?
– Skúšal, dva týždne to bolo v poriadku, ale potom to začalo zasa.
Vraví lekár:
– Dedko, mali by ste prestať piť.
– Keď ja už som starý.
– Prestať piť nikdy nie je neskoro.
– Tak potom mám ešte čas.
Vodička predbehne nákladné auto, zastaví ho a vraví vodičovi:
– Idem už za vami dlhší čas a vy celou cestou strácate náklad.
– Samozrejme, veď sypem štrk na cestu proti poľadovici.
Vraví sused:
– Idem domov a vidím, že štyria bijú jedného. Tak som sa do toho zamiešal.
– A ako to dopadlo?
– No, zmlátili sme ho ako koňa.

Susko

Ministerstvo nežiadalo Najvyšší súd o konkrétne spisy, iba záznamy o prerozdeľovaní, tvrdí Susko

25.04.2024 15:05

Šéf rezortu Boris Susko nerozumie, prečo by ministerstvo nemalo na kontrolu procesu nárok.

kočner, kuciak

Pojednávanie v kauzách Donovaly a Báč zrušili, obžalovaným je aj Kočner

25.04.2024 14:27

Kauzy sa týkajú páchania ekonomickej trestnej činnosti.

Radek Sikorski

Chceme byť jednou z krajín, ktoré určujú smerovanie EÚ, znie z Poľska. Sikorski poslal ostré slová Moskve

25.04.2024 14:27

Poľské ministerstvo zahraničných vecí uviedlo, že Sikorského vízia je úzko prepojená s víziou francúzskeho prezidenta Emmanuela Macrona.

remišová

Remišová: Konanie premiéra vykazuje známky zastrašovania súdnej moci

25.04.2024 13:50

Remišová to uviedla v reakcii na utorkovú kontrolu rezortu spravodlivosti na najvyššom súde.