Založ si blog

Referendum – kreslený vtip

Rozprávajú sa priateľky:
– Mám mladého muža, ale stále je chorý.
– Ja mám starého muža a stále je zdravý ako ryba.
Pani prišla na maškarný ples úplne nahá. Usporiadateľ sa pýta:
– Čo to má znamenať?
– Ja som za Adama.
– Veď nemáš vtáka!
– Zatiaľ nemám, ale určite si nejakého nájdem.
Manželia v predajni s obuvou:
– Kúp si tieto.
– Také už nenosí žiadna žena!
– Tak si zober tie druhé.
– Zbláznil si sa? Také už nosí každá žena!

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.