Založ si blog

Voličky – kreslený vtip

Na súde:
– Máme tu oznámenie na vás. Môžete nám vysvetliť, odkiaľ máte vilu, auto a chatu?
– Chytil som zlatú rybku a splnila mi tri priania.
– A máte o tom nejaký dôkaz?
– Samozrejme, je to vila, auto a chata.
Rozprávajú sa dvaja:
– Mne politici pripomínajú lastovičky.
– Prečo, veď nevedia lietať?
– Myslím, že vedia, pretože s blížiacimi sa predčasnými voľbami začínajú prelietavať zo strany do strany.
Chváli sa istý politik:
– Ja sa o štátny dlh vôbec nestarám.
– To ako, keď si za neho zodpovedný?
– Ja som už dosť veľký na to, aby som sa hlavne staral o seba.
Pýta sa sused:
– Viete aký aký je rozdiel medzi voľbami a rekonštrukciou vlády?
– To presne neviem.
– Po voľbách koryta ostávajú, iba svine sa vymenia a pri rekonštrukcii vlády ostávajú aj korytá, aj svine.

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.