Založ si blog

Odmena – kreslený vtip

Po tridsaťročnom manželstve:
– Miláčik, prečo mi nikdy nepovieš, že ma miluješ?
– Neotravuj, raz som ti to už povedal a keď sa niečo zmení, tak ti to oznámim.
Sudca sa pýta obžalovanej:
– Priznávate sa, že ste zastrelili svojho manžela, keď pozeral futbal?
– Áno, priznávam.
– A aké boli jeho posledné slová?
– Strieľaj už konečne, ty hovädo!
Stretnú sa známi:
– Čo si taký zamyslený?
– Poznáš moju susedku?
– Poznám. Čo má byť?
– Zajtra sa vydáva a ja neviem, či mám ísť na svadbu.
– A za koho sa vydáva?
– No, keď pôjdem na svadbu, tak za mňa.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

ukrajina

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.