Založ si blog

Katka, na hrad! – kreslený vtip

Vraví syn otcovi:
– Oco, chcel by som pomôcť jednému starčekovi. Dáš mi desať eur?
-Samozrejme, je to od teba veľmi šľachetné. A kto je ten starček?
– Tam na rohu, predáva zmrzlinu.
Príde mladá dcérka za mamou:
– Mami, môžem ísť za otcom do garáže počúvať ako vymieňa koleso?
– A čo tam budeš robiť?
– No vypočujem si zopár spoločenských výrazov.
U holiča v kresle spadne dievčaťu na zem žuvačka, rýchlo ju zoberie a hodí do úst.
– A nemáš ju chlpatú?
– Prečo by som mala, veď mám iba šesť rokov?
Rozčuľuje sa mama:
– Vy ste zachránili syna pred utopením?
– Áno, madam.
– Nerozčuľujte ma, kde ma čiapku?

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.

Crocus, Moskva, Rusko, teroristický útok

Teroristický útok si objednali Ukrajinci máme dôkaz, tvrdí Moskva. Nezmysel, opakovane sme vás varovali, reaguje USA

28.03.2024 16:36, aktualizované: 16:48

Za útok v koncertnej sieni v Krasnogorsku na predmestí Moskvy je zodpovedný výlučne Islamský štát, vyhlásil bezpečnostný hovorca Bieleho domu John Kirby.