Založ si blog

Stará Blažková 2 – kreslený vtip

Vraví kolega:
– Ten Red Bull je hotový zázrak!
– Ako si na to prišiel?
– Ráno som si ním omylom zalial kávu a po pol hodine jazdy po diaľnici som si spomenul, že som doma nechal auto.
Rozprávajú sa priateľky:
– Zistila som, že kalórie sú také malé svine.
– Hovor, ja mám s nimi tiež problém.
– Vlezú mi do skrine a prešívajú mi šaty na menšie čísla. Už mám tých hajzlov plný šatník.
Vraví dcéra:
– Mama, ocko, rozhodla som sa osamostatniť.
– No, tak to je super. A kedy sa to stane?
– Hneď teraz, kufre už máte pred domom.
Rozprávajú sa dvaja:
– Počuli ste o dôchodkovej reforme?
– Nie, nepočul.
– Vraj tí, čo sa nedožijú dôchodku, budú musieť po kremácii pracovať v presýpacích hodinách.

Izrael Palestína Hamas Vojna humanitárna pomoc

Súdny dvor nariadil Izraelu, aby nebránil humanitárnej pomoci smerujúcej do Gazy

28.03.2024 21:38

Hlavný súdny orgán OSN reagoval na podnety Juhoafrickej republiky. Tá obvinila Izrael z genocídy.

Tragická nehoda slovenského autobusu v Chorvátsku.

Autobus v JAR sa zrútil z mosta, zahynulo 45 cestujúcich

28.03.2024 21:15

Nehodu prežilo len osemročné dieťa, ktoré záchranári previezli s vážnymi zraneniami do nemocnice.

SR Strážske Počasie Búrka KEX

Nie všade sa sviatky začnú prívetivým počasím, platí aj druhá najvyššia výstraha

28.03.2024 20:13

Vietor môže dosahovať priemernú rýchlosť do 105 kilometrov za hodinu.

minister jozef bires, Jozef Bíreš

Prekvapujúci krok Takáča. Odvolal šéfa veterinárnej správy Bíreša

28.03.2024 19:50

Verím, že organizáciu nechávam v takej kondícii, že môže ďalej napredovať, uviedol Bíreš.