Založ si blog

Evakuácia – kreslený vtip

V kasárniach hľadajú kuchára:
– Kto z vás vie variť vo veľkom kotli?
– Prosím, ja!
– A čo ste naposledy varili?
– Prosím, asfalt na cestu.
Pýta sa veliteľ počas pochodu:
– Vojak, viete, ktorým smerom ideme?
– To viem! Ideme na juh.
– Ako ste to zistili?
– Veľmi jednoducho. Stále mi teplejšie a teplejšie.
Vraví inštruktor:
– Vojaci, teraz vám vymenujem všetky zložky tankového paliva v percentách. Je tam 75% uhľohydrátov, 5% nitrátov, 4% uhľovodíkov a 3% ostatných zložiek.
– Pán inštruktor, ale to nedáva dohromady sto percent!
– Nevadí, my tie nádrže nebudeme plniť až doplna.
Ľahká dievka sa rozkričí na dôstojníka:
– Okamžite mi zaplať za moje služby, pretože ja ti na pochvalu pred nastúpenou čatou kašlem!

Trump

Porota, ktorá rozhodne o Trumpovi v historickom procese, je už kompletná

18.04.2024 23:26

Porota sa vyberala zo stoviek potenciálnych členov na základe série otázok, ktoré majú zaručiť, že sa budú rozhodovať nestranne.

farmári, poľsko, traktory

Poľskí poľnohospodári nepúšťajú kamióny cez hraničné priechody s Ukrajinou

18.04.2024 21:37

Naďalej tak protestujú proti prílevu lacného obilia z Ukrajiny.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.