Založ si blog

WC – kreslený vtip

Rozprávajú sa dvaja:
– Môj priateľ mal na záhrade vysadené konope. Keď sa dozvedel, že príde razia, konope vytrhal a utkal si z neho gate a keď polícia odišla, gate vyfajčil.
– No a?
– Tak zaplatil len pokutu zato, že bez gatí budí verejné pohoršenie.
U lekára:
– Pán doktor, môj syn má AIDS.
– Viem o tom, je to jeho koniec.
– Ale on mal styk s mojou sekretárkou!
– Chápem, je to jej koniec.
– Ale aj ja som mal s ňou styk.
– Tak aj s vami je koniec, ľutujem.
– Ale ja som mal styk aj s mojou manželkou.
– Preboha, tak aj so mnou je koniec!
Vojak na misii dostane od mamy balík:
– To je divné, mama píše, že moja žena je v tom a ja som už celý balík dvakrát prehľadal a nikde som ju nenašiel.
Vysvetľuje profesor študentom:
– Naša fakulta pripravuje dva druhy právnikov. Sú to tí, ktorí poznajú zákony a tí, ktorí poznajú sudcov.

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Záborská , vašečka

Poslanci ukončili piatkové rokovanie debatou k sexuálnej výchove

26.04.2024 18:25

Poslanci Vašečka a Záborská chcú podmieniť výchovu a vzdelávanie v oblasti sexuálneho správania informovaným súhlasom rodičov.