Založ si blog

Sankcionári – kreslený vtip

Vraví manžel manželke:
– Ty už si taká tlstá, že tvoj zadok vyzerá ako kombajn.
– No dovoľ!
Večer, keď si ľahnú do postele, manželka sa otočí chrbtom. Manžel vraví:
– Ale drahá, nebuď taká, ja som to tak nemyslel, poď ku mne.
– No dovoľ, ozaj nebudem otáčať celý kombajn pre jeden zvädnutý klások.
Rozprávajú sa priatelia:
– To ako vyzeráš? Kto ťa tak doriadil?
– Mali sme firemný večierok, tancoval som so svojou sekretárkou a prišla moja manželka.
– No a?
– Nevšimol som si, že už dve hodiny nehrala hudba, lebo vypadol prúd.
Rozprávajú sa priateľky:
– Povráva sa, že susedkina dcéra je tehotná. Vraj má v tom prsty tvoj syn.
– On tvrdí, že prsty nie!

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Na Orave našli mŕtve telo s bodnou ranou, nevylúčili cudzie zavinenie

10.05.2024 18:21

Prípadom sa zaoberajú žilinskí kriminalisti.

Steve Bannon

Trumpov exporadca Bannon neuspel s odvolaním v kauze pohŕdania Kongresom

10.05.2024 16:44

Teraz mu hrozí, že si trest bude musieť odpykať.

Zbraň, pištoľ, náboj, vražda, výstrel

Počas vyučovania na spolužiakov a učiteľa vytiahol atrapu pištole, voči 17-ročnému mladíkovi zakročila polícia

10.05.2024 16:18

Policajti v Trnave predpoludním zasahovali proti 17-ročnému študentovi jednej zo stredných škôl.

Branislav Zurian, Matúš Šutaj Eštok,

V Česku je na sankčnom zozname, ušiel na Slovensko. PS žiada vnútro konať v prípade proruského špióna

10.05.2024 14:49

Minister vnútra Matúš Šutaj Eštok vraj žiadne ohrozenie nevidí a konať nebude.