Založ si blog

Perspektíva – kreslený vtip

Blondínky sledujú televíziu, keď ukazujú muža, ktorý chce vyskočiť z desiateho poschodia:
– Stav sa so mnou o sto eur, že skočí.
– Dobre, ale ja vravím, že nie.
Chlap skočí a prvá blondínka vraví:
– Vyhrala som, ale musím sa ti priznať, že ja som tie správy už videla.
– Ja som to tiež už videla, ale neverila som, že skočí ešte raz.
Pýtajú sa na súde:
– Ako je možné, že vy, vysokoškolsky vzdelaná a pekná žena, ste sa stali prostitútkou?
– Viete, mala som šťastie.
Mládenec so slečnou idú večer domov zo železničnej stanice:
– Tak poď so mnou skratkou cez les.
– Rada by som išla, ale momentálne sa veľmi ponáhľam.

keňa, vojaci

V Keni zahynulo pri páde vojenského vrtuľníka desať ľudí, vrátane veliteľa armády

18.04.2024 20:56

Vrtuľník havaroval krátko po štarte a potom začal horieť.

turecko, zemetrasenie, tokat

Stred Turecka zasiahlo zemetrasenie. Poškodilo niekoľko budov

18.04.2024 20:03

Zatiaľ nie sú správy o úmrtiach alebo vážne zranených.

chrípka. pacient, lekár, prehliadka

V Bratislavskom kraji sa počas tohto roka vyskytol čierny kašeľ v 50 prípadoch

18.04.2024 19:25

Najvyššia vekovo-špecifická chorobnosť bola zistená vo vekovej skupine 15- až 19-ročných osôb.

Fico, Šefčovič

Fico: Vláda na post eurokomisára za SR opäť navrhne Šefčoviča

18.04.2024 18:30

Uviedol to predseda vlády po skončení mimoriadneho dvojdňového summitu EÚ v Bruseli.