Založ si blog

Žeby korupcia? – kreslený vtip

Premiér cestuje po vidieku, zbadá malú usadlosť, zastaví auto a pýta sa starčeka sediaceho na priedomí:
– Dobrý človek, kde sú všetci ľudia?
– Je žatva, tak sú všetci na poli.
– To je škoda, v rámci predvolebnej kampane som chcel s nimi prehodiť pár slov. Nemohli by ste ich zavolať?
Starček vytiahne pištoľ a vystrelí do vzduchu. Ľudia sa rýchlo zbehnú.
– Prišiel premiér a chce s vami rozprávať.
Ľudia sa otočia a idú naspäť na pole.
– Dobrý človek, nestihol som im nič povedať, mohli by ste ich zavolať ešte raz.
Starček znova vystreli a ludia sa zasa zbehnú a hneď sa aj pýtajú:
– Čo sa deje?
– Prišiel premiér.
– To ste ho prvou ranou netrafili?
Zákazník sa snaží upútať pozornosť mladej predavačky:
– Slečna, čo keby ste mi odrátali z ceny za tie diery v syre?
– V poriadku, keď zjete syr, doneste ich, aby som vedela kolko vážia.
Vbehne rozčúlený politik do predajne autodielov a kričí:
– Minulý týždeň som si u vás kúpil odrazové sklíčka a zistil som, ze sú to nepodarky!
– Naozaj?
– Áno, pretože iba raz som sa s nimi odrazil od steny garáže a už je po nich.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.