Založ si blog

Dementka – kreslený vtip

K riaditeľovi firmy príde mladá žena:
– Pán riaditeľ, potrebujete vedúcu personálneho oddelenia?
– Nepotrebujeme.
– Tak prečo ju neprepustite?
Hovorí jeden kolega druhému:
Všimol som si, ze naša nová šéfka sa na teba hnevá. Čo sa stalo?
– V slabej chvíľke chcela, aby som hádal koľko má rokov.
– No a?
– Uhádol som.
Vedúca predajne zaúča novú pracovníčku:
– A nech vám ani nenapadne okrádať našich zákazníkov.
– Nebojte sa, do toho sa vám miešať nebudem.
Majiteľka reštaurácie príde na kontrolu a pýta sa čašníčky:
– Bol tu niekto?
– Áno, ja.
– Ja sa pýtam, či niekto prišiel!
– Áno, vy.

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.